Klacht: Retourzending kwijt

op 14 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 14/8 heb ik een bestelling geplaatst. Daarvan heb ik drie jurken gehouden en er zes teruggestuurd. Vervolgens zijn er vijf jurken verwerkt, dus mijn retourpakket is wel degelijk ontvangen, blijkt ook uit de track en tracé van PostNL. Het volgende artikel is echter niet verwerkt JURK ROZE/WOLWIT Bestelnr.: 945764 / Maat: 110 / Prijs: € 18,99. Het staat wel bij de retouren van 28-08. Ik heb al tweemaal contact gehad met de klantenservice die aangeven dat de retour niet is ontvangen en dat ze mij een formulier gaan toesturen, dat heb ik nu een aantal dagen later nog steeds niet ontvangen. Bovendien is het te zot voor woorden dat als mijn pakket is aangekomen, wat ook blijkt uit de terugbetaling van het betaalde voor de vijf wel verwerkte jurken, dat ik nu een formulier moet gaan invullen. Bonprix heeft de retourzending ontvangen en weet om welk artikel het gaat. Ik kan de track en trace code ook zo geven. Dat Bonprix kennelijk de administratie of magazijn niet op orde heeft moet mij geen onnodig gedoe opleveren.

Als ik per omgaande 18,99 terug ontvang zonder dat ik daar allerlei formulieren voor moet invullen. Bonprix weet prima waar het om gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 september 2016 om 15:30 geantwoord

Beste Juke, in ons systeem is terug te vinden dat er 6 artikelen retour zijn aangemeld en dat er hier 5 van daadwerkelijk retour zijn verwerkt.
Je dossier is intussen aangepast. Er zal zo spoedig mogeljk een terugbetaling verwerkt worden naar je credit card rekening.
Mijn excuses voor het ongemak.
Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Juke