Klacht: Retourzending

op 14 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Vervolgens heb ik het meeste geretourneerd, ik kreeg op 21 mei een bevestiging dat het geretourneerde pakket ontvangen was en dat ik het geld “binnen enkele dagen” zou ontvangen. Ondertussen heb ik er nog 4 keer achter aan gebeld bij het eerste telefoontje gaven ze aan dat de retourzending niet goed binnen was gekomen, ze zouden dit zo snel mogelijk regelen en het geld zou er weer binnen enkele dagen zijn. Opnieuw 2 weken later gebeld, hieruit bleek dat het geld al was overgemaakt echter naar een compleet ander rekeningnummer (zelf gebruik ik en mijn familie rabobank, het was overgemaakt naar een ING nummer). De dame aan de telefoon gaf aan dat ze had gebeld met iemand van financiën en dat het geregeld zou worden. Het geld zou snel worden overgemaakt. Nadat dit opnieuw niet is gebeurd weer gebeld: eerst was ik niet te vinden in het systeem, het adres klopte niet en na alles opnieuw hebben uitgelegd kreeg ik te horen dat het geld al was overgemaakt echter op een ING rekeningnummer. Het hele verhaal kon ik weer opnieuw uitleggen en de dame aan de telefoon gaf aan dat dit via het bureau in Zweden geregeld zou worden. Nu 14 juli heb ik nog steeds geen geld ontvangen en heb ook erg weinig vertrouwen in dat het nog gaat gebeuren.

Ik wil graag het geld terug op mijn eigen rekening

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 27 juli 2016 om 13:40 geantwoord

Hallo,

We hebben vandaag vanuit onze klantenservice contact gehad met de klant. We hebben onze excuses aangeboden en hebben de klant uitleg gegeven over wat er gebeurd is. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot uitbetalingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com