Klacht: Retourzending

op 19 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket geretourneerd, maar tot heden geen mail of bericht ontvangen over de retourzending. Nu is mijn vraag of zij het pakketje wel hebben ontvangen. Als ik inlog op de webshop staat dat het pakketje is geleverd, verder staat niets over de retourzending.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik na drie keer een bericht te sturen een antwoord van de klantenservice krijg. En het liefst zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynur Ekici