Klacht: retourverwerkingskosten

op 19 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 13 mei een klacht ingediend over retourverwerkingskosten, op 15 mei een reactie ghad van bonprix dat deze kosten eenmalig kwijt worden gescholden, helaas staan deze kosten nog steeds open op mijn account. mailtje gestuurd, en deze reactie gekregen….

Beste Monique van Helden,

Ik kan u mededelen dat de 4.95 euro is voor de retourverwerking kosten. Deze worden aangerekend als u de volledige bestelling terug stuurd.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Anna
Klantenservice
misschien is het handig om te mails persoonlijk te beantwoorden ipv Anna. Ik word er moe van Anna.

Gewenste Oplossing:

eindelijk de kosten eraf halen en mij uit het systeem van bonprix halen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 20 mei 2017 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Helden, bedankt voor uw bericht. U hebt eenvraag over de afboeking van de kosten van € 4,95. Wij bevestigen u dat deze binnen enkele werkdagen zichtbaar zal zijn in uw account. Tevens bevestigen wij u dat de verzending van de catalogus werd stopgezet. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door moniquevanhelden