Klacht: Retourneren

op 14 juli 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 mei heb ik 4 haarstukken waves besteld.
(Ik heb daar vaker besteld en kijk goed naar de omschrijving van de titel, foto’s enzovoorts)

Inmiddels was het 21 juni kreeg ik nog steeds niks binnen en heb ik maar TNT zelf gebeld. Na paar telefoontjes plegen bleek dat m’n pakket in de buurt te zijn en op de 16de al was aangekomen. ik kreeg geen briefje of melding dat ze langs zijn gekomen dus als ik geen contact opnam zou ik nooit geweten hebben waar mn pakket zou zijn.

Vervolgens toen ik mijn pakket wilde ophalen moest ik 30 euro betalen bij de kassa waar ik enorm van schrok! ik weet dat je douanecontrole enzovoorts moet betalen maar die keuze had ik niet of niet tegen gekomen toen ik de waves had besteld of dat er vermeld werd dat ik achteraf moest betalen. Het bleek inmiddels niet de bestelling te zijn die ik wilde.
Toen wilde ik die terug sturen kost het mij ook nog is 13 euro! dus uiteindelijk had ik 43 euro betaald aan iets wat ik niet wilde!

dat pakketje heb ik 27 juni opgestuurd (heb precies hun instructie gevolgd voor het opsturen van het pakket) en tot vandaag niks van gehoord en ik kan nergens heen om ze te melden of het is aangekomen en of ik überhaupt mijn geld terug zou kunnen krijgen in deze situatie.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug zou kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - Beste Klant.A, Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18503645 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Carla Lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht Klant.A

4 maanden geleden - Ik heb me ingelogd en mijn klacht is in behandeling genomen en opgelost! Pakket is aangekomen en ik krijg m'n geld terug. Dankjewel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 juli 2018 om 00:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk de terugbetaling van €101.19 voor u aan de hand van onze afspraak.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Met vriendelijke groet,
Carla
Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Klant.A