Klacht: Retourdoos toesturen is te moeilijk voor ziggo!

op 07 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Extra wifipunt besteld bij ziggo, omdat de wifi waardeloos was. Ik heb eerst op mijn vrije zaterdag zitten wachten op een monteur die niet kwam. Daarna lieten ze me eindeloos wachten aan de telefoon en nu wacht ik al weer bijna 2 weken op een doos om de niet gewenste extra wifipunt terug te sturen!

Gewenste Oplossing:

Voor het weekend retourdoos in huis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door molleboontje