Klacht: Retourbetaling

op 21 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste klantendienst,

Tot op heden heeft er nog geen terugbetaling plaatsgevonden van onderstaande annulering op 22 juni 2017.

Beste klant,

Wij hebben uw bestelling 1706200523662344 op uw verzoek geannuleerd.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Joey
lightinthebox.com

Gewenste Oplossing:

Als de betaling op mijn rekening is bijgeschreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 september 2017 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Op 24 juni is de terugbetaling verzord naar de bankrekening waar u de bestelling mee betaald heeft:
https://www.lightinthebox.com/download/add2db02-788a-48aa-b8fa-32ec014acb51

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

6

17-09-16 13:32
Mijn excuses
Deze betaling heeft is plaatsgevonden
Bedankt voor ee reactie en de afhandeling
Met vriendelijke groet
Erica Harreman

7
RCS-NL-Carla1
17-09-17 02:54
Beste Erica Harreman,

Bedankt voor uw reactie en graag gedaan.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Erica Harreman