Klacht: Retour van aankoop

op 11 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hallo, ik heb op 10 mei twee laptops gekocht voor mijn tieners. De laptops werkte niet naar behoren, dus ging ik later die dag even terug om de klacht te melden. Maar toen wij met deze klacht kwamen dacht ik die mensen weten niet hoe ze een defect of klacht moeten afwerken. Ik moest de dag erna terugkomen met beide laptops omdat de tweede het ook niet naar behoren deed, super langszaam, duurde minimaal acht minuten wachten voordat hij was opgestart! Toen ik beide tablets over handig wou geven moest ik 35 euro betalen, omdat de doos open was geweest! Ik zei dat ik het daar niet mee eens was, maar ik heb later 20 euro betaald om voor de rest van mijn geld terug te krijgen! Dit is me gebeurt in Maastricht! Ik vind dit verre van klantvriendelijk en ik zal het me niet meer in mijn hoofd halen om bij de Media Markt een aankoop te doen!!! Ik dacht dat klant belangrijk was voor het personeel, maar daar heb ik me in vergist!!

Als ik al mijn geld terug krijgt! En dat er meer naar de klant geluisterd wordt geluisterd en natuurlijk geen betaling voor een retour product betaald hoef te worden betaald, dat is echt van de gekke!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Angelique Langhoor

8 maanden geleden - Ik spraak over. Tablets maar gaat om twee laptops, sorry voor het ongemak!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Langhoor