Klacht: Retour kosten

op 09 juni 2021 over Soccerfanshop in de categorie Sportwinkel

Bodywarmer bestel thuis ontvangen bleek veelste groot te zijn leek net alsof het chinese maten zijn
2x moeten terug sturen

Er staat bij dat retour gratis is als je hem wilt ruilen
2x moeten ruilen omdat het product veel te groot was.
Ik gewoon de retour aangevraagd en tog moest ik betalen bij postnl
Ik daarna de shop zelf gebelt omdat ze nergens telefonisch bereikbaar zijn en die zeiden me jaa moet je ff een mail sturen en dan krijg je het terug
Ik gedaan
1ste mail krijg ik terug:
Als u deze ook terugstuurt kunt u hierbij vermelden dat u al 5.00 retourkosten heeft betaald. Dan kunnen we daar rekening mee houden.

En toen antwoorden ik met ik heb 2x 7.25 moeten betalen voor terug te sturen na jullie

2e mail ontvangen met:
U kunt het gratis retour sturen via post nl naar ons antwoordnummer. Zo kunt u gratis ruilen. Dit staat ook op het retour formulier.
Dan heeft u het niet via ons antwoordnummer retour gestuurd en dan moet u daarvoor inderdaad meteen betalen bij post nl.
Helaas kunnen wij daar niets meer aan doen en heeft u dit zelf niet goed gedaan u kunt het gewoon gratis ruilen via post nl naar ons antwoordnummer.
Indien u de bestelling retour stuurt en wilt annuleren houden wij normaal gesproken €5,- retour kosten in.

Maar indien u er nu bij vermeld dat u deze zelf al betaald heeft houden wij de daar rekening mee.

En zo willen ze onderuit komen om de retour kosten terug te betalen en vervolgens om de klant de schuld te geven

Wanneer ik mijn retour kosten terug heb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Soccerfanshop

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Soccerfanshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.saidddd