Klacht: Retour geweigerd

op 24 september 2017 over Arctic Secrets in de categorie Computerwinkels

Op 30 juni heb ik via de webshop van Arctic Secrets BV een Small farm – Nvidia modded besteld. Deze bestelling is na meerdere smoesjes waarom het nog niet geleverd kan worden, pas op 18 augustus geleverd. Zie foto, aangezien uit logboek van het geleverde product, een eerdere gebruik namelijk vanaf 25 juli 2017 was geregistreerd.

Ik was niet tevreden met het geleverde product, waarna ik op 21 augustus gebruik heb gemaakt van mijn bedenktermijn. De webshop reageerde binnen enkele uren dat het “helaas niet mogelijk is om het product te ontbinden wegens schommelingen in de financiele markt. Na contact te hebben gehad met o.a. ConsuWijzer, bleek hiervan geen sprake te zijn en dat ik gewoon recht heb op mijn bedenktijd.

Vervolgens heb ik de webshop op 24 augustus nog eens een e-mail gestuurd, dat ik de koop wil ontbinden, maar kreeg geen reactie meer van hun terug. Op 2 september heb ik het product aangetekend geretourneerd, maar de webshop reageerde weer niet op mijn brief. Op 8 september heb ik ze weer gemaild en gaf ze een laatste mogelijkheid om te reageren en mijn aankoopbedrag terug te betalen. Hierop reageerde de webshop (dhr. Van IJzerhoorn met cc dhr. Obers) wel. Ze stelden voor onder enkel een voorwaarde mijn aankoopbedrag terug te betalen en dat was dat ik hun geheimhoudingsverklaring moest ondertekenen.

Ik heb deze verklaring doorgenomen en contact opgenomen met een jurist en ConsuWijzer. Zij gaven ook aan dat deze verklaring “compleet onzin is” en dat de webshop mijn geld terug dient te betalen. Ik ben niet akkoord gegaan met het voorstel van de webshop en dit aan hun duidelijk gemaakt. De extra betalingstermijn is inmiddels verlopen en ik heb nog geen reactie van ze ontvangen.
Ook heb ik nog steeds mijn aankoopbedrag niet op mijn rekening gestort gekregen.

Na mijn klacht bij WebshopKeurmerk te hebben gemeld, gaven ze aan dat ik het product moest retourneren, terwijl dat al twee weken geleden door hun was ontvangen.

Ik heb geen goed woord voor deze webshop. Gewoon waardeloos!!!!

Ik mijn geld + daarbij opgeteld de wettelijke rente en alle gemaakte kosten door de webshop terugkrijg.

Alle klachten die gemeld zijn door ConsuJurist