Klacht: Retour bestelling

Liza1 op 30 maart 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 maart een bestelling van Hunkemöller gehad en deze 5 maart weer retour gestuurd. Ik HD bij de betaling van deze bestelling voor afterpay gekozen. Nu bijna een maand verder en Hunkemöller meerdere malen gebeld of zij het afterpay bedrag kunnen corrigeren. Ik zit inmiddels in het 2e termijn van Betalen bij afterpay en er is nog steeds niks aangepast. Als ik Hunkemöller hierover bel moet ik het steeds weer afwachten en word er niks mee gedaan. Ze geven als antwoord dat ze achter lopen met de retouren ivm verzhuizeb.

Gewenste Oplossing:

Als het afterpay bedrag wordt gecorrigeerd, binnen het 2e betaal termijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 30 maart 2018 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door