Klacht: Retour artikelen

op 04 september 2018 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4x een ticket ingediend om artikelen retour te sturen, maar heb niets gehoord. Op geen enkele manier is het mogelijk om per mail of telefonisch contact te leggen met de klantenservice. Ik heb artikelen die retour moeten en waar ik mijn geld voor terug wil ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn kleding retour kan sturen en mijn geld terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @vPolanen2310