Klacht: Retour aantal onjuist

op 02 juni 2020 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 broeken retour gestuurd en er werden er maar 2 als retour bevestigd.
Heb zelfs beschreven hoe ik het retour heb gestuurd, 2 broeken gepast en 1 ongeopend retour.
Heb het in diverse mails aangegeven en toch blijven de betalingsverplichting per mail komen.
Heb klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Is mij verzekerd dat dit aangepast ging worden maar dit blijkt niet het geval te zijn.

Gewenste Oplossing:

Als het juiste aantal van 3 items is geregistreerd als retour en de betalingsmail wordt geannuleerd voor 1 broek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weldhuysen