Klacht: Retour

op 29 juni 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst een bestelling gedaan voor 450 euro waarvan een aantal dingen geretourneerd moesten worden. Echter hebben ze me retour niet correct verwerkt en moet ik 12€ extra betalen??? Dus ik probeer contact oo te nemen met hun klantenservice, wat me ruim een uur heeft gekost om hun te vinden en uiteindelijk NOG niet is gelukt. Belachelijk voor zo een groot bedrijf om niet eens een normale klantenservice te hebben? Chatten en emailen werkt gewoon niet, je komt gewoon NIET op die pagina’s.

Gewenste Oplossing:

Mijn retour correct verwerken en me compenseren/crediteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iriisa