Klacht: Retour

op 24 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik kon niet op mijn bonprix account. En moest jurken terug opsturen. Ik heb toen contact opgenomen met bonprix en zei een medewerker mij dat zij het zou regelen en dat ik niet op mijn account kan. Dus ik moest alleen de jurken opsturen en verder niks doen. Na 4 weken krijg ik een acceptgiro dat ik 20 euro moet betalen. Waarom? Omdat ik verzendkosten 10 euro moest betalen en 10 euro aanname betaling. Waar stond dit ? Waarschijnlijk op mijn bonprix account. Maar k heb al aangegeven dat ik er niet meer op kon en zei de medewerker mij dat ik niks meer hoefde te doen. Die dag nam k nogmaals contact op met een medewerker en vertelde ik hetzelfde. Ze zei me dat ze niks voor me kon betekenen en dat ik naar een mail naar klanteservice moest sturen. Dat heb ik gedaan. Met alles erin geschreven. Ik heb een mail terug gekregen maar geen antwoord op mn vraag over mijn probleem. Dit heb ik drie keer gedaan en nog steeds lezen ze eroverheen!!! Laatste mail van hun was dat ik nu plotseling 30 euro moet betalen ?????

Nog steeds niet tevreden want het is niet mijn fout, maar als ik terug 10 euro verzendkosten moet betalen dan is het goed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 mei 2016 om 17:20 geantwoord

Beste mevrouw Gurbuz,
Het spijt ons te horen dat er verwarring is ontstaan rondom uw openstaande saldo. Wanneer u een bestelling volledig retourneert wordt een bedrag van € 4,95 in rekening gebracht. Dit was voor uw laatste twee bestellingen het geval. Om u tegemoet te komen hebben wij deze kosten uitzonderlijk afgeboekt. De aanmaningskosten komen daarmee te vervallen. Uw openstaande saldo is daarmee € 0,00. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account.
Onze excuses voor het ongemak.
Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Abzrgrbz02