Klacht: Retouneren kost meer als het artikel omdat het naar polen moet

op 16 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alleen met kwaliteitsproblemen kun je het retouneren onder hun kosten.De maat stelling is niet ok, ik draag zelf xl, heb al 2xl besteld dan zou je denken dat het goed is, maar nee en nu moet ik 18, 68 betalen voor een trui van 17,63. te gek voor woorden vind ik en het kan niet in nederland gestuurd, want 6,95 vind ik al gek, maar ala.

Gewenste Oplossing:

gratis retour zenden zoals het hoort of gewoon de nederlandse kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 december 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Besteklant,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk een terugbetaling van 36.79 EURvoor u.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door mvandam25