Klacht: Retouneren

op 19 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Alles aangevraagt en ingevuld voor het pakketje te retouneren. Krijg ik een link die niet werkt. Een mailtje (ticket) naar klantenservice gestuurd. Krijg ik doodleuk terug, dat ze blij zijn dst het probleem is opgelost en hoe fijn het was om mij te helpen. Niks is opgelost! Inmiddels retourformulier via de website van kassa kunnen downloaden. Aleen heb ik nog geen RMA code ontvangen en deze heb je nodig om te retouneren.
Wederom een mailtje gestuurd maar nog geen reactie.

Graag zou ik de RMA code ontvangen. En dan hoop ik dat ik nog optijd ben met terug sturen van het pakketje

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2017 om 22:21 geantwoord

Beste klant,

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, dient de klant zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. We raden u aan om bij het lokale postkantoor navraag te doen betreffende de exacte verzendkosten naar Polen.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 43.64 zijn.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 1706270923790693

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vanessa
lightinthebox.com Klantenservice

System
17-07-09 01:55
Beste Shirley Van berlo,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6031372

Print het retour-formulier en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket. De RMA code zal opgeschreven worden nadat u het formulier afgedrukt heeft.

opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Shir1000