zal bij het begin beginnen.
wilde me abonnement van me ov pas met een maand verlengen RET Punt Beurs!! stond onlangs langer als 3 kwartier in de rij en ineens gooit die man zn luikje dicht 5 voor 5 op zaterdag... Lees meer
vandaag stond ik eerst 6 min op lijnbus 44 richting zuidplein die om 22:59 zou komen. Bordje geef 0 min aan maar komt geen bus aan. Vervolg gaat die alweer op 22 min wachttijd!. Daar stond ik de 22 min... Lees meer
Bij metro Pernis zit bijna nooit iemand bij de infohok. Sommige mensen hebben ook vragen over hoe ze ergens naar toe moeten en die vragen kunnen ze niet stellen. Ook doet de oplaadautomaat het niet (al 2 dagen). Hierdoor kan... Lees meer
Maandag 23 jan.jl. zit ik in lijn 2aan het beginpunt en de tram zou over 7min. vertrekken.Op het moment van vertrek komt de volgende tram eraan en krijgen we te horen dat we in die tram moesten.Ik weet en verwacht... Lees meer
Ten eerste uw service. Mijn moeder heeft al jaren een maandabonnement bij uw organisatie, RET. Zij reist namelijk dagelijks naar haar werk, heen en weer. Sinds de invoering van de OV-chipkaart heeft zij veel problemen ondervonden. Niet zozeer omdat zij... Lees meer