Klacht: Restutie aankoop (geannuleerde) S9 Plus nog steeds niet retour

op 10 februari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer mevrouw,

Op 20 oktober 2019 heb ik via de site van vodafone een bestelling geplaatst (ordernummer 306073411). Dit betrof een Samsung Galaxy S9 Plus inclusief abonnement. Ik heb voor de aanschafkosten van de telefoon direct een bedrag van 317,69 euro betaald. De bezorging van de telefoon bleef echter lang uit, dus vandaar dat ik hier achteraan heb gebeld op 11 november 2019. Toen hoorde ik van uw collega dat de telefoon niet meer leverbaar was. Bijzonder dat ik daar dan zelf achteraan heb moeten bellen!

Mijn oude bestelling (de samsung S9 Plus) is naar aanleiding van dit telefoongesprek op 11 november 2019 geannuleerd. De aanbetaling van € 317,69 zou vervolgens worden teruggestort op mijn rekening. Toen heb ik een andere telefoon moeten bestellen, de S10. Ik heb voor de aanschaf van deze telefoon eveneens direct een bedrag betaald. Het bestelnummer van de S10: 307226201.

Ik heb nu dus aanschafkosten voor twee telefoons betaald, nl. voor de S9 Plus en voor de S10. Doordat de bestelling van de S9 Plus geannuleerd is, hoor ik het bedrag dat is betaald voor de aanschafkosten, te weten € 317,69, van jullie retour te krijgen.

De retournering van het bedrag van € 317,69 bleef echter uit. Op 23 december heb ik hier voor het eerst telefonisch contact over gehad en gemeld dat ik het geld van de S9 Plus (€ 317,69) nog niet steeds terug heb ontvangen. Er werd mij verteld dat ik binnen 5 tot 10 dagen het bedrag terug zou krijgen. Het bedrag werd echter niet binnen deze termijn teruggestort.

Daarna heb ik nog enkele keren contact gehad met uw klantenservice. Er werd steeds toegezegd dat er een case aangemaakt zou worden. Bij het laatste gesprek kon de medewerker zien dat er inderdaad een case was aangemaakt, maar dat hier nog steeds niets mee is gebeurd. De medewerker gaf aan dat hij vanuit zijn positie niets kon doen en adviseerde om een klacht in te dienen.

Tot op de dag van vandaag, 10 februari 2020, en drie maanden na de annulering van de S9 Plus, heb ik nog steeds het bedrag dat ik heb betaald voor de (geannuleerde) S9 Plus niet teruggestort gekregen!

Ik wil zo snel mogelijk het bedrag van € 317,69 teruggestort krijgen. Verder lijkt mij een compensatie voor alle moeite en ergernis die ik hiervan heb gehad niet meer dan op zijn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janhov