Klacht: restitutie van onterecht afgeschreven geld

op 31 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reservering gemaakt bij Booking.com. Mededeling gehad dat hotel overboekt was. Kostenloos geannuleerd en ander hotel gekozen. Toch is het geld afgeschreven van mijn creditcard (door het hotel). Hotel is niet bereikbaar. Booking.com heeft al 20x een bericht gestuurd met vragen /verzoeken (afschriften, banklogo’s, creditcards etc). Ik heb alle informatie, inmiddels al meerdere malen doorgestuurd. Uiteindelijk vrijdag een toezegging tot terugbetaling gehad, maar een dag later zijn ze hier weer op teruggekomen, met wederom nieuwe verzoeken. Nogmaals alles gestuurd. Ik ben er al weken mee bezig dit geld terug te vorderen, maar het blijft door ‘sukkelen’. Geld is in mei afgeschreven, we zijn nu al enkele maanden verder. Het gaat om 1785 USD.

Gewenste Oplossing:

Als ik het onterecht afgeschreven geld retour krijg. 1785 USD

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvhoek