Klacht: Restitutie van betaald bedrag niet ontvangen

op 24 april 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 28 januari 2017 heb ik een bedrag van € 20,59 betaald voor bestelnummer https://www.miniinthebox.com/nl/index.php?main_page=view_orders&order_id=26542204.

Omdat de hoes de verkeerde afmeting had heb ik deze teruggestuurd en gevraag om restitutie.

Op 15 maart ontving ik onderstaande mail.

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk een terugbetaling van 20.59 EUR voor u.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

TOT OP HEDEN HEB IK ECHTER GEEN BEDRAG ONTVANGEN.
IK KAN MINI IN THE BOX OP GEEN ENKELE MANIER BEREIKEN.

Als de € 20,59 alsnog wordt terug betaald

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 april 2017 om 00:02 geantwoord

Beste J.H.A. Winters,

Bedankt voor uw reactie en excuses voor het ongemak.

De terugbetaling wordt op 23 april bijgeschreven op uw account op onze website.
Controleer uw winkeltegoed hier:

U kunt het Tegoed gebruiken om uw nieuwe bestelling direct te BETALEN of u kunt het OPNEMEN naar uw bankrekening waarmee u deze bestelling hebt betaald. Raadpleeg de volgende link voor gedetailleerde informatie:

1. Hoe kan ik gebruik maken van mijn Bonustegoed en Tegoedsaldi?

2. Hoe kan ik om een opname verzoeken?
Log in via een computer om een opnameverzoek in te dienen.

Wij waarderen uw begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Carla
lightinthebox.com

Heeft op 24 april 2017 om 16:14 geantwoord

Ik ga niet akkoord met beschrijving op mijn account. Het bedrag moet conform uw eerdere bericht (zie hieronder) woerden bijgeschreven op mijn bankrekening
NL88 RBRB 0916 7360 40 t.n.v. J.H.A. Winters.

Transactiegegevens zijn:
Omschrijving:7534176039 0030001929643199 mini-26542204 Light In The Box Re
Referentie: 28-01-2017 13:55 0030001929643199
Bedrag € -20,59

HIERONDER UW MAIL VAN 15 MAART 2017

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk een TERUGBETALING van 20.59 EUR voor u.

De terugbetaling wordt TERUGGEBOEKT NAAR DE REKENING DIE IS GEBRUIKT OM DEZE BESTELLING TE BETALEN. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons

Reactie van de melder van de klacht jojootje10

3 maanden geleden - Waarom reageert Mini in the box niet meer?????

Alle klachten die gemeld zijn door jojootje10