Klacht: Restitutie reserveringsbedrag

op 29 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Sinds begin augustus 2016 proberen wij wegens een annulering ons reserveringsbedrag terug te ontvangen. Booking.com heeft via email bevestigd dat de reservering kosteloos geannuleerd kan worden, alleen na een eerste telefoon van ons waren ze vergeten om het door te geven aan de afdeling Financien. Inmiddels voor de 3de keer gebeld wanneer we het geld ontvangen en het enige wat gedaan wordt is een email sturen naar de afdeling Financien om dit op te pakken. Een heel verhaal over interne en complexe processen binnen het bedrijf, waar ik niks mee kan! Maar de klant wordt op geen enkele manier tegemoet gekomen om te proberen dat het geld overgemaakt wordt. Wat een slechte service!! Inmiddels ook bij booking.com een klacht ingediend, ben benieuwd wat hiermee gebeurt.

Ik ben tevreden als ons geld zsm wordt overgemaakt en inmiddels wil ik graag een excuus voor de gang van zaken. Wat een klantonvriendelijk bedrijf!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anacasp