Klacht: Resterende kosten abonnement

op 26 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn abonnement bij Vodafone op laten zeggen door t mobile nadat de datum van nieuwe abonnement/ verlenging mocht.
Helaas krijg ik van Vodafone nu een naheffing die ik dus niet ga betalen omdat zij volgens hun iinkomsten missen.
Wil graag een oplossing, ik snap dat ik t/m 18 juli moet betalen, maar dit is overdreven.

Gewenste Oplossing:

Oplossing van Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniding