Klacht: Resterende bedrag wordt niet terugbetaald

op 04 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In verband met een scooterongeval was ik genoodzaakt mijn lidmaatschap op te zeggen. Het bedrag van 133,28 zou uiterlijk 31 maart j.l. teruggestort zijn. Tot op heden heb ik nog geen bedrag ontvangen. Inmiddels ben ik een tiental mails verder. Mevrouw Danisha maakt keer op keer excuses en belooft telkens dat het in orde wordt gemaakt. Dit is echter tot op heden niet gebeurd. Ik heb meermaals geprobeerd via de klantenservice contact op te nemen, echter, dit nummer is niet bereikbaar. Inmiddels heb ik mijn juridisch adviseur op de zaak gezet en Danisha hiervan per mail op de hoogte gesteld. Haar reactie vanochtend luidde dat het geld binnen 12 dagen op mijn rekening zal staan. Deze toezeggingen doet ze al 2 maanden dus, mijn vertrouwen in deze organisatie is ernstig beschadigd en ik ben niet van plan hierop te wachten.

Ik ben tevreden wanneer mijn geld is teruggestort.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht EstherBoots

10 maanden geleden - Beste Robin, Basic Fit reageert niet op mails. Danisha reageerde pas toen ik haar informeerde over mijn juridische stappen. Is er een ander telefoonnummer bekend waarmee ik in contact kan komen met Basic Fit? Het nummer van de klantenservice is niet bereikbaar. Mvg Esther Boots

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 mei 2016 om 13:40 geantwoord

Beste Esther,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik begrijp dat je graag je geld terug wilt en daar heb je ook recht op. Ik heb het nagevraagd bij onze financiële administratie en het bedrag wordt deze week nog uitgekeerd.

Mijn excuses voor het ongemak en ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door EstherBoots