Mijn Klacht:
Ik had nog 1 bon liggen voor de restaurant actie ,gezellig met onze 4 jarige kleindochter uit eten .Ik had GERESERVEERD en gemeld dat ik via de A.H bon wilde .geen probleem ,
Tot onze grote verbazing werd onze 4 jarige kleindochter ook berekend als een volwassene .Ik betaalde maar had gelijk zoiets van uhm wat veel geld
3 glazen drinken en 2 volwassenen en 1 kind .hoppa 66.euro ff afrekenen
.Ik ging terug om uitleg te vragen .Ja mevr zo werkt die actie de 3e persoon is dan gratis …. onvoorstelbaar deze actie .Ik heb altijd graag gebruik gemaakt van deze actie ,maar dat is hier wel over nu .een zeer boze oma ,
Gewenste Oplossing:
Dat wij het te veel betaalde geld van onze kleindochter terug krijgen .normaal koste zij maar 10 euro

