Klacht: Reserveringskosten cottages

op 15 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste meneer/mevrouw,

Via deze weg wil ik een klacht indienen over de boeking die wij gedaan hebben bij Center Parcs. Ik heb een weekendje weggeboekt voor de hele familie waar twee huisjes voor nodig zijn. Een van die huisjes heb ik voor de hele week geboekt zodat wij als gezin langer kunnen blijven. Ik heb gevraagd of het mogelijk was om extra dagen bij te boeken, dit was niet mogelijk enkel het boeken van een hele week.
Nu zijn hier twee boekingen van gemaakt. De reden hiervan (zo is mij verteld) is dat het enkel mogelijk is om in dezelfde boeking twee huisjes te boeken met dezelfde periode (dus bijvoorbeeld twee huisjes voor een weekend).
Hierdoor betaal ik nu twee keer reserveringskosten (2x € 29,50) en twee keer voorkeur voor een cottage (2x € 33,00). We hebben deze voorkeur aangevraagd zodat de cottages bij elkaar in de buurt liggen. Als het in één boeking zou zijn dan zou ik één keer reserveringskosten betalen en de kosten voor de voorkeur van de cottages zouden dan eenmalig € 44,00 zijn.
Als ik bij Center parcs boek dan mag ik voor de prijs die wij betalen ook verwachten dat het mogelijk is om twee huisjes tegelijkertijd te boeken voor een verschillende periode en dat dit eenmalige voorkeurskosten zijn van € 44,00.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet

Eenmalige reserveringskosten retour (€29,50) en retour voorkeur van €22,00.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 januari 2014 om 11:58 geantwoord

Op 15 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Heeft op 16 januari 2014 om 12:21 geantwoord

Er is een oplossing gekomen overeenkomstig onze gewenste oplossing. Center parcs heeft het netjes opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mgreutink