Klacht: reservering nr 1333.474.631 pincode 8252

op 10 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Dames,Heren, Bij aankomst hebben het hotel betaald en het ontbijt dit heb ik betaald met Bankpas. Zondagmorgen ontbijt gehad, echter Zondag namiddag kwam er een bus aan met ong.50 personen. Maandag morgen was leiden in last 50 personen in een eetzaal waar 25 personen in kunnen er was voor ons en nog meer personen geen plaats en alles was bijna op. Daarover heb ik me beklaagd bij het hotel, ze zouden €108,00 terug storten op mijn Visa card. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.Bij deze verzoek ik U om dit voor mij op te lossen zodat ik alsnog € 108,00 terug krijg. Wij hadden kamer 212.
m.vr.gr. Luc Vos

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn € 108,-- terug heb ben ik tevreden over het hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lanseloet