Klacht: reservering gemaakt maar Bed en Breakfast niet toegankelijk

op 29 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

——————————————————————————–

Geachte heer / mevrouw,

Helaas hebben wij de onderstaande boeking niet kunnen waarnemen. Om 20.10 (we hadden 0,5 uur vertraging door de file) uur was er niemand bij de accommodatie. We hebben de pincode op de bevestiging geprobeerd, we hebben gebeld, etc, etc. Maar niemand was er om de poort open te doen.

Wij willen graag de volgende dag de Mont Ventoux beklimmen dus een slaapplek was echt noodzakelijk, Uiteindelijk hebben we een onderkomen gevonden bij hotel Geraniums bij een plaatje in de buurt. Dit was wel veel later dan gepland en natuurlijk veel duurder.

Wat is de reden dat we de accommodatie niet in konden? We snappen het niet! We waren er 10 minuten later dan gepland. Dat kan en mag toch niet de reden zijn. Daarnaast mag ik toch aannemen dat er geen kosten in rekening worden gebracht aangezien we uiteindelijk maar geannuleerd hebben.

In hoor uw reactie graag,

Marnix Schoppers

0654681961

——————————————————————————–

Van: Domaine La Rabassiere
Verzonden: donderdag 21 september 2017 15:17
Aan: marnixsch@hotmail.com
Onderwerp: Bedankt! Uw boeking bij Domaine La Rabassiere is bevestigd.

Booking.com
Bevestigingsnummer: 1216552114

Pincode: 0327

Bedankt, Marnix!

Uw boeking in Le Barroux is bevestigd.

Domaine La Rabassiere verwacht u op 21 september
U betaalt uw verblijf rechtstreeks aan de accommodatie. Domaine La Rabassiere verwerkt alle betalingen. Kijk hieronder voor meer informatie.
Wijzig uw boeking of stel een vraag aan de accommodatie in een paar klikken.

Gemakkelijk online wijzigingen aanbrengen in al uw boekingen door een wachtwoord aan te maken.

Beheer uw boeking in de app

Wijzig uw boeking

Domaine La Rabassiere
760 chemin des rabassieres, Le Barroux, 84330, Frankrijk – Toon routebeschrijving

Telefoon: +33490625278
Stuur e-mail naar accommodatie

Kaart niet zichtbaar? Klik hier om uw locatie en de routebeschrijving te bekijken Hotelinformatie

Open printversie

Bevestigingsnummer 1216552114
Pincode 0327
Uw reservering 1 nacht, 1 kamer
Inchecken donderdag 21 september 2017 (15:00 – 17:00)
Uitchecken vrijdag 22 september 2017 (08:00 – 10:30)
Vooruitbetaling
Er wordt u een vooruitbetaling in rekening gebracht van 30% van de totaalprijs binnen 14 dagen voor aankomst.

Annuleringskosten •Vanaf nu: € 25,20

Uw boeking annuleren

Lage prijs – geen geld terug. Het is niet mogelijk om de data van uw verblijf te wijzigen.

Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden – Uitzicht op de Tuin € 76,36
10% BTW is inbegrepen. € 7,64
Prijs € 84
We bieden dezelfde prijs.

Pre-autorisatie: dit houdt in dat de accommodatie vóór aankomst uw creditcard op geldigheid kan controleren om uw boeking te garanderen, door middel van het tijdelijk blokkeren van een bedrag op de kaart.
€ 0,80 Toeristenbelasting per persoon per nacht is niet inbegrepen.
Houd er rekening mee dat extra’s (bijvoorbeeld een extra bed) niet in het totaalbedrag zijn meegerekend.
De prijs hierboven is exclusief toeslagen, zoals belastingen en servicekosten. Booking.com brengt geen reserveringskosten, administratiekosten of andere toeslagen in rekening.
Als u annuleert of niet komt opdagen, kan de accommodatie de van toepassing zijnde belastingen nog steeds in rekening brengen.

Klopt alles?
U kunt uw boeking altijd online bekijken of wijzigen, daar heeft u geen registratie voor nodig.

•Update creditcard
•Gastgegevens wijzigen
•Accommodatie contacteren
•Vroege check-in of laat uitchecken aanvragen

Kamerinformatie
Deze tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden is uitgerust met een televisie en een kluisje.

Naam reiziger Marnix Schoppers Wijzig naam van de gast
Aantal gasten max. 2 personen. Wijzig aantal gasten
Maaltijden Ontbijt kost € 10 per persoon per nacht.

Speciale Verzoeken
Approximate time of arrival: between 19:00 and 20:00
You have a booker that would like free parking. (based on availability)

Bed preference:
Double or Twin Room with Garden View: 2 singles

Belangrijke informatie

Gasten zijn verplicht om een geldig identiteitsbewijs met foto en een creditcard te tonen bij het inchecken. Houd er rekening mee dat alle Speciale Verzoeken afhankelijk zijn van beschikbaarheid en mogelijk extra kosten met zich meebrengen.

Laat Domaine La Rabassiere van te voren weten wat uw verwachte aankomsttijd is. Tijdens het boeken kunt u het veld Speciale Verzoeken gebruiken, of u kunt rechtstreeks contact opnemen met de accommodatie met behulp van de contactgegevens in de reserveringsbevestiging.

Betaling

U heeft nu uw reservering bevestigd en gegarandeerd met uw creditcard.

Alle betalingen worden gedaan bij de accommodatie tijdens uw verblijf, tenzij anders vermeld in de voorwaarden.

Houd er rekening mee dat het hotel het recht heeft uw creditcard te pre-autoriseren voor uw aankomst in het hotel.

De accommodatie accepteert de volgende vormen van betaling:

Visa, Euro/Mastercard, Maestro

Creditcardgegevens wijzigen

Reserveringsvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden
U betaalt 30% van de totaalprijs als u uw reservering annuleert.

Annulerings- of wijzigingskosten worden bepaald door de accommodatie. U betaalt mogelijke bijkomende kosten aan de accommodatie.

Parkeren Privé parkeren is gratis. U kunt parkeren bij de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.
Internet WiFi is beschikbaar in alle kamers. Deze service is gratis.

Toon alle reserveringsvoorwaarden

Hulp nodig met uw reservering?

Contact met accommodatie Telefoon: +33490625278
Uw boeking beheren
U kunt uw reservering online bekijken of wijzigen, op elk gewenst moment.

Algemene vragen
Bezoek onze Hulppagina

Uw bevestiging altijd bij de hand
Geen databundel, WiFi of printer nodig met de GRATIS app

Download onze app

Beschikbaar voor iPhone, iPad en Android

Om een auto te huren, check www.Rentalcars.com

Heeft u een auto nodig? Bij onze partner Rentalcars.com vindt u gegarandeerd de beste huurauto.
Bekijk de prijzen voor huurauto’s rondom uw bestemming.

Boek uw taxi of shuttle nu!

Regel uw vervoer van het vliegveld naar Domaine La Rabassiere met Mozio.

Bekijk deals

Boek uw taxi of shuttle nu!

Copyright © 1996–2017 Booking.com. Alle rechten voorbehouden.

Door via Booking.com met de accommodatie te communiceren, gaat u akkoord met het verwerken van uw communicatie volgens de regels van ons Privacybeleid.

Als ze aangeven hoe dit kan en geen kosten in rekening brengen is het minste wat ze kunnen doen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marnixschoppers