Klacht: Reservering geannuleerd!

op 26 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik moest mijn creditcard gegevens aanpassen omdat ik een nieuwe kaart had gekregen. Gegevens aangepast, kreeg eerst de melding, dat de reservering nog steeds bevestigd was. 1 dag later kreeg ik de melding dat de reservering geannuleerd was omdat mijn kaart niet goed zou zijn.
Met de creditcard klantenservice gebeld en die zeiden dat de kaart goed was en zij gaven mij zelfs de code waarmee de boeking was goedgekeurd.Weer terug gebeld met booking.com en die zeiden.; Ja, dat kunnen wij niet zien, weet niet wat er mis is. Volgende dag weer gebeld met booking.com en toen kreeg ik hetzelfde verhaal.
Uiteindelijk zelf met de eigenaresse contact opgenomen waar ik had geboekt en alles onderling geregeld, maar dat is niet waarom ik al 8 maanden geleden dit onderkomen had geboekt, want we zijn een club van 9 mensen en als dit niet goed was gekomen had ik zwaar in de problemen gekomen want een onderkomen voor 9 pers heb je niet zo 1,2,3

Als men tenminste uit gaat zoeken waar het mis is gegaan en een excuus!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pirson