Klacht: RESERVERING BEVESTIGD NA BETALING. Maar als u niet bevestigt, moet u ook betalen voor de annulering van iets dat niet is bevestigd.

MilenaB op 20 september 2021 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik woon in Nederland en spreek geen Nederlands. Ik zou graag willen weten hoe ik verder moet met de terugbetaling in geval van annulering, aangezien ik deze informatie nergens kon vinden, totdat deze in het betalingsitem voor de reis arriveerde.

Toen ik in de laatste fase van de reis aankwam, werd een ticket uitgegeven, dat de reservering NA BETALING bevestigt. Wat aangeeft dat terwijl je het ticket niet hebt betaald, je de reis niet hebt bevestigd.
Dus ik heb het ticket niet betaald, aangezien de reis op deze manier niet werd bevestigd.

Ze vragen echter een vergoeding voor de annuleringskosten van de boeking van 400 euro.

Hoe kan ik iets annuleren dat ik niet heb bevestigd? Misleidend en opportunistisch bedrijf.

Annuleer dit zinloze ticket voordat het is betaald en stop met het stelen van geld van mensen.

Ik reisde met dit bedrijf naar Curaçao en de service aan boord is verschrikkelijk. Totale minachting voor de klant op de luchthaven van Schiphol voor het ophalen van bagage. Reis niet met TUI.

Gratis annulering van iets dat niet is bevestigd omdat er niet voor is betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MilenaB