Klacht: reserveren

op 05 mei 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij moeten nog aan onze vakantie beginnen, maar ook nu weer geharrewar met plaats reservering en type vliegtuig.
Helaas kan men voor het vertrek geen klacht indien bij TUI, dus hierbij dan maar.

Afgezien van problemen met het e-mail adres reserveerde ik hedenmorgen 2 plaatsen in de vlucht naar Kreta, vlucht OR229 en retour naar Amsterdam op respectievelijk op 7 mei 2017. Na de reservering van de plaatsen en de bijbehorende betaling ontving ik de instapkaarten op de door mij gereserveerde stoelen. Later op de dag had ik weer telefonisch contact met TUI om te melden dat de vouchers voor het hotel ontbraken en eventueel die voor de transfer. De medewerkster zou dit alsnog gaan regelen, maar deelde mij mee dat de door mijn gereserveerde plaatsen niet door konden gaan, want op deze stoelen moest de crew zitten. Mijn reactie is dat dient u van te voren te blocken, maar hoe ik ook aandrong, ik moest genoegen nemen met andere plaatsen met aanzienlijk minder beenlengte.
Zij zou mij dit nog bevestigen, maar helaas niets dan enkel een e-mail dat de vlucht uitgevoerd zou worden door WAMOS “waggel” en geen instapkaarten en vouchers.
Nu is dit mij al enkele keren bij TUI voorgekomen, waarbij de achteraf verkregen zitplaats met beenruimte door een andere maatschappij werd ingevuld, waarbij mijn benen bijna onder mijn stoel zaten.

Ik vraag mij af hoe een TUI dit soort ergernissen laat ontstaan en steeds weer eerst geld en dan zien we wel. Klagen helpt niet, mijn klacht van destijds moet nog steeds beantwoord worden en geld terug ho maar.

Een vliegtuig maatschappij die zich aan de afspraken houd en daar waar het een ? keer ? misgaat, fatsoenlijk afhandelen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansat