Klacht: Reperatie T-Mobile (Garantie)

op 29 augustus 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Op 21 augustus 2017 heb ik mijn Iphone 6S Rose ter reparatie gebracht via de T-Mobile in Amersfoort. Deze telefoon is enkel een paar maandjes oud. Ik heb nog meer als een jaar garantie. Mijn batterij is erg slecht en moest op één dag meerdere malen opgeladen worden terwijl de telefoon nauwelijks werd gebruikt en constant op vliegtuigstand stond. De medewerker van T-mobile gaf aan dat dit onder de garantie valt want de Iphone is nog geen één jaar oud. De medewerker heeft mijn telefoon opgestuurd. Nu krijg ik via de mail een prijsopgave van €272 euro voor de eventuele reparatie. Dit lijkt mij wel erg veel voor een nieuwe batterij, en waarom valt een nieuwe batterij niet onder de garantie als de telefoon nog geen één jaar oud is?
Er stond bij dat het buiten de garantie valt vanwege eventueel vallen of stoten. Zoals in de bijlage te zien is zit er een licht klein krasje bij de camera. Hierdoor valt die uit garantie. Erg bizar, want dat betekend dat als er gebruikers sporen op zitten zoals bijvoorbeeld dit kleine krasje dat ze garantie altijd uitsluiten. Maar de batterij is zeker niet slecht door vallen of stoten. En hoe komen ze bij het vervangen van een batterij op het bedrag van €272?

Dat de batterij onder garantie vervangen wordt. Zo\'n klein licht krasje heeft niks te maken met een slechte batterij of door vallen of stoten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LisaBotterblom1