Klacht: Reparatie’s worden niet uitgevoerd. (Philips Airfryer)

op 30 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aankoop datum 29-12-2016, na drie maanden begon de timer automatisch op te lopen deze is ontvangen door www.e-care.nl op 28-03-2017, deze is omgeruild voor een afgedankt, vies, smerig vol met krassen apparaat, deze weer retour, 29-04-2017 retour mogen ontvangen en ik ben er zeker van dat ik mijn originele airfryer terug heb gekregen, want deze vandaag aangezet en wat schets mijn verbazing….. Timer loopt automatisch op, dit alles is via contact Philips gegaan naar service centrum E-care, alle documentatie, foto’s en chat geschiedenis zijn aanwezig.

Gewenste Oplossing:

Omruilen voor nieuw in doos exemplaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JaJos