Klacht: reparatiecentrum

op 10 september 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

ruim 4 weken geleden telefoon IPhone 5c ingeleverd ter reparatie, bij Belcompany winkel. Volgens HN aangewezen als er iets mis is met telefoon, sturen zij hem in naar reparatiecentrum.
Keurig geholpen in deze winkel, kan niet anders zeggen. Na 2 weken kreeg ik foto’s opgestuurd van beeldscherm los en defect was. Bij de IPhone store eerder een diagnose laten vaststellen, voordat ik naar de Bel company winkel ben gegaan, zij gaven aan dat moederbord stuk is en verder telefoon in prima conditie was. Heb ook rapport hiervan en deze is doorgestuurd naar reparatie centrum. Nu een welles nietes spelletje… maar nog steeds geen telefoon.
Ze hebben aangegeven dat de telefoonreparatiekosten €350,- terwijl de IPhone store een gereviseerd model kan verkopen voor €230.-
Op de telefoon zit vanuit HN een garantie van 2 jaar.

Ik ben tevreden als ze mij binnen de garantie periode een nieuwe telefoon sturen of de oude telefoon repareren, zonder kosten, gezien ik recht op garantie heb en alleen het moederbord stuk is, zoals IPhone heeft vastgesteld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anneliesvansunder