Klacht: Reparatie Xperia Z3 Rep nr 13948323

op 07 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw,mijnheer,

Ik heb mijn defecte telefoon op maandag 25-07-2016 ter reparatie aangeboden in de winkel Vredenburg 157 te Utrecht. Bij navraag hoe het met de reparatie stond wisten ze bij Dynafix nog niets en bleek het toestel pas 2 augustus opgestuurd te zijn. Dus ruim een week !!! Leentoestel wat ik heb gekregen is echt een drama toestel. Je kan er niks mee en zelfs bellen en ophangen na het bellen geeft problemen zo traag is het leen toestel een Samsung GT-S5830I . Altijd een hoogwaardig leentoestel is juli motto !! Kortom ik ben totaal niet tevreden over jullie seivice.

Groet Frans van de Gein

Gewenste Oplossing:

Denk nooit denk ook geen zake meer te doen met Phone House

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 13948323