Klacht: Reparatie horloge

op 16 juli 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Horloge van onze dochter, gekocht door onze schoonzoon bij De Bijenkorf, liep niet meer. Teruggegaan naar de Bijenkorf. E.e.a viel nog onder de garantie. Reparatie zou ongeveer 3 weken duren. Na 3 weken nog 3 keer teruggegaan (inmiddels duurde de reparatie al 6 weken). EIndelijk deelde de verkoopster mee dat het horloge met eigen dienst onderweg was van Amsterdam naar Maastricht. We zouden gebeld worden. Aldus geschiedde 2 dagen later. Dus, op naar de Bijenkorf om het horloge op te halen. Aan de betreffende counter (waar we dus al 3 keer geweest waren) vertelde de verkoopster van dienst ( er was er maar één aanwezig, dus eerst nog 20 minuten wachten totdat vorige klant was afgeholpen) dat i
We op de klantenservice moesten zijn ( de vorige 3 keer dus niet). Op naar de tweede etage. Eerst een kwartier gewacht. Er was immers maar één adviseuse aanwezig I.v.m. Middagpauze. Vervolgens een verbijsterend antwoord. Ik was verkeerd en moest op de begane grond zijn, precies op de afdeling waar ik inmiddels al goed de weg wist. U begrijpt dat ik dat mijn man en ik dat geweigerd hebben. Vervolgens ging een ingeschakelde collega het horloge beneden ophalen. En ja hoor, na enige tijd kwam deze, overigens zeer vriendelijke dame terug met het horloge. Alleen nog even tekenen voor ontvangst. Vervolgens werd mijn man het horloge zonder enige vorm van verpakking zo in de handen gestopt. Wat ons betreft dus een dikke onvoldoende voor De Bijenkorf. NB reparatie op naam van Grumnagel, Rijkhovenstraat 20, Maastricht.

Als op zijn minst excuses gemaakt worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 19 juli 2016 om 19:07 geantwoord

Mijn excuses dat de communicatie niet goed is gegaan omtrent de reparatie van jouw horloge. Dat is inderdaad niet gegaan zoals het hoort. Ik zal de manager van de betreffende afdeling hiervan op de hoogte stellen. Nogmaals mijn excuses hiervoor. .... ..... .... ... .. ... .... ... ...

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Zeekaf