Klacht: reparatie

op 04 augustus 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Sinds ruim twee jaar beschik ik naar tevredenheid over een Bosch robotmaaier. Vorig jaar moest de maaier keer terug voor een wiel en een controle ben ik hartje zomer, wanneer ik de robot nodig heb, ZEVEN weken kwijt geweest. Dit is natuurlijk schandalig. Zou je zeggen men leert ervan meer NEE. Dit jaar weer een wiel stuk en een mesje, inmiddels ben ik de maaier alweer VIER weken kwijt en hoor maar NIETS. Onbegrijpelijke slechte service van Bosch. Als hij maait doet de robot het goed, maar zal niemand Bosch adviseren ivm de zeer slechte service.

Als ik meer hoor over de gang van zaken. En een reparatie is gewoonweg binnen 14 dagen afgewikkeld. Zelf eigenaar van een bedrijf maar als wij op deze manier met onze klanten om zouden gaan hielden we niet 1 klant meer over. De Bosch maaier is type 3600HA2101

04/2014 404901653. afgegeven bij service punt Hubo Baarn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Reactie van de melder van de klacht Eric robotmaaier bosch

1 jaar geleden - zeer slechte service

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric robotmaaier bosch