Klacht: reour zending

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste LightInTheBox

Op 9/6/2017 heb ik 2 bestellingen bij u gedaan.

Deze zijn ook weer retour gegaan. Een heb ik ongeopend mee terug gegeven aan de bezorger van DHL.

Hun zouden het naar u terug zenden.

Reden, ik moest aan mijn adres nog eens 37€ betalen dus heb in het pakhe mee terug gegeven.

Betreft:118.97

Bestelnummer:1705291223243302

En het andere pakje is ook ongeopend naar u terug gezonden.

Dat zou ik op kunnen halen bij een winkel in de buurt, genaamd De Bruin & Stacey living.

Reden, dit heb ik niet op kunnen halen omdat ik toen op vakantie was.

Betreft:85.66

Bestelnummer:1705301323265189

Graag heb ik u voldoende geinformeerd, en verwacht ik deze bedragen terug op mijn rekening.

Het is al enige tijd geleden en ik heb nog geen geld terug ontvangen.

Ik ga DHL ook mailen.

Jullie hoeven elkaar hier niet de schuld van te gaan geven.

Los het maar op anders zal ik er werk van maken.Dit pik ik niet.

V.G Kelly Merx

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Kosten reour

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - Geachte , Wij berekenen geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van. Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen. U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice. Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons. Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket openen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. Mvrgr. Maartje Jansen klantenservice Nederland/Belgie

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:59 geantwoord

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:08 geantwoord

Ik vind het een heel gedoe wat ik allemaal moet doen om mijn geld terug te krijgen.
Misschien de 2 volledige bedragen die ook afgeschreven zijn terug storten op mijn rekening dan ben ik tevreden.
Dat zou u fijn staan.
U hebt het in de mail die u mij gestuurd hebt over een pakketje, maar het zijn er 2 zoals u in mijn brief hebt kunnen lezen.
Ik had mijn rechtsbijstand al ingeschakelt daar zal u binnenkort wel van horen of u moet dit voor mij op kunnen lossen.

V.G Kelly Merx

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly.1985