Klacht: rentemiddelen

op 30 juni 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

kan niet gebruik maken van rentemiddeling hypotheek omdat de op erven staat betaal al 9 jaar zelf maar dit kan niet omdat je weduwe bent word je gediscrimineerd

1aug 2016 in laten gaan

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

9 maanden geleden - Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht om in uw situatie gebruik te kunnen maken van rentemiddeling. Ik vind het erg vervelend dat u het gevoel heeft te worden gediscrimineerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Op het moment dat een hypotheek op "erven van" staat, kan de hypotheek systeemtechnisch niet worden aangepast. Voor het wijzigen van een hypotheek is het belangrijk dat de hypotheek alleen op uw naam komt te staan. Zodra dat geregeld is, zou u ook gebruik kunnen maken van rentemiddeling. Om de hypotheek om te zetten, kunt u telefonisch het verzoek indienen om een afspraak te maken. U kunt hiervoor uw gegevens achterlaten via http://abn.com/AfspraakHypotheek Ook mag u in een reactie aangeven wanneer u bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 07 juli 2016 om 10:48 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben wij de klacht op 30 juni in behandeling genomen. We hebben uitgelegd welke stappen mevrouw kan nemen om gebruik te kunnen maken van Rentemiddeling. Via dit forum hebben wij geen reactie meer ontvangen, daarom sluiten we de klacht. Voor verdere vragen kan er altijd contact opgenomen worden met onze hypotheekafdeling op nummer: 0900 – 8670 (lokaal tarief).

Heeft op 07 juli 2016 om 12:38 geantwoord

Nog steeds geen oplossing zou gebeld worden heb nu zelf weer gebeld krijg een telefoontje vandaag 7-7-2016

Bericht van ABN Amro

8 maanden geleden - Beste mevrouw, Juist omdat u een klacht had ingediend, hebben wij via dit forum aangeboden telefonisch contact met u op te nemen. U heeft ervoor gekozen om niet via het forum te reageren en zelf contact op te nemen met ABN AMRO. Uiteraard bent u hier vrij in, maar omdat wij via dit forum niets hoorde hebben wij de klacht gesloten. Ik ga er vanuit dat er vandaag alsnog telefonisch contact met u wordt opgenomen vanuit de afdeling die dit beloofd heeft. Mochten wij via dit forum nog kunnen helpen, weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma van Beek Buitenhuis