Klacht: rekeningen

op 14 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice vandaag niemand die even na mij wilt luisteren betreffend de hoge rekeningen na verlenging van contract.
ze hebben mij een verkeerd contract aangeboden in de verlenging ik heb niet eens een contract ontvangen van de verlenging alles is wel mondeling gedaan via medewerker van de vodafone
Ik ben na de vodafone winkel geweest in Utrecht en spraken ook van schande en wisten ook niet goed wat ze ermee aan moesten en dat de rekeningen niet klopte betreffend date verkeer en belstatus wat verbeld was dat daar fouten in zaten.
In de facturen staan bedragen die niet door mij gemaakt zijn en data verkeer en bellen gespreken van 3 uur dubbele gesprekken die niet niet kloppen ivm tijd.
De klantenservice vertelde mij dat de kosten door mij zijn gemaakt en ik verantwoordelijk ben voor de kosten .
Ik word niet gehoord word van het kastje na de muur geschoven en ik raak er helemaal van in de stress.
Ik heb de automatische incasso gestopt en ik wil eerst dat de zaken uit gezocht worden want het gaat om hoop geld .
Ik heb niet 3 uur lang met het zelfde nr aan de telefoon gezeten en niet per paalde nrs achter elkaar gebeld sms kosten terwijl deze gratis zijn. op de ene factuur staan bedragen voor 3 uur bellen die niet kloppen dat er gebeld is terwijl men lag te slapen.
Ik kan ook helemaal niet ivm ziekte van ouders en waren bezig met verzorging en opknappen van ouderlijk huis geen tijd om aan de telefoon te zitten .
Ik ben al 2 jaar klant bij vodafone en heb ik dit nog nooit meegemaakt dat ik niet geholpen word van geen ene kant maar willen wel het bedrag ontvangen van 934 en een bedrag van 612 euro. Ik ga hier niet meer akkoord voor dat er oplossing gevonden worden
dien deze klacht voor de 2 de x in want ik word niet gehoord en wil geen problemen
Wij betalen de rekeningen altijd op tijd en dan zo behandeld te worden gaat mij te ver.

Alles na gekeken worden betreffend factuur juni /juli bel en data verkeer.
Opzegging van contract als de kosten gaan oplopen en onterecht behandeld word .
Na kijken van verlenging contract i.v.m verkeerde/valse informatie betreffend abonnement .

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste 6725315, Je hebt op 2 augustus een e-mail ontvangen van mijn collega Judith. Ik ben blij dat je klacht is opgelost. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 13:03 geantwoord

Er is een passende oplossing met de klant besproken, deze is ook schriftelijk bevestigd.

Alle klachten die gemeld zijn door 6725315