Klacht: Rekening voor ingeleverd boek

op 17 juli 2012 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft afgelopen week zijn boeken ingeleverd.
1 Boek “piepte”niet, dwz. kon niet gescand worden, maar was dus wel aanwezig. Nu kreeg ik vandaag een rekening voor het ingeleverde boek met 4,95 administratiekosten voor een totaalbedrag van 28,28.
Ik wil contact zoeken met Iddink,maar ik kan alleen naar een 0900 nummer bellen en dat vertik ik.
Dan maar mailen denk ik, maar kan alleen als ik inlog en als ouder heb ik geen inlogcode.
Optie 3 is dan faxen; 2 keer gefaxt,maar krijgt op het faxjournaal het bericht dat de fax van de ontvanger niet aanstaat????
Meer mogelijkheden heb ik niet om “gratis”in contact te komen met Iddink.
Ik ga niet betalen voor een boek wat door 3 mensen is gecontroleerd of alle boeken aanwezig waren en al helemaal niet om met de firma in contact te komen.
Ook krijg ik van mijn oudere zoon nog de borg retour.
Hij is al ruim een jaar niet meer met een opleiding bezig,maar de borg heb ik nog niet gezien??????
Ook gaat nu deze zoon een MBO doen en ik hoop niet dat hij weer boeken moet bestellen bij Iddink. Ben ook benieuwd of ik dan de borg terugkrijg.
Elk jaar weer is er gezeur met deze firma.

Gewenste Oplossing:

Eerst maar eens contact opnemen en dan de creditnota ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door annahenhof