Klacht: rekening voor iets wat ik niet heb

op 02 oktober 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

hallo, ik had hybride en wou in april 2017 een abo nemen inkl toestel. toen de koerier aan de deur was, heeft hij mij het mobiel geweigerd ivm een Zwitserse paspoort.de dag erop meteen met vodafone gebeld en laten annulleren. op een gegeven moment ging dat abonnement wel door terwijl het geannuleerd was,en ik op prepaid ben overgestapt. in juni weer gebeld toen bleek, dat het in hun systeem niet goed was verwekt. moest een bedrag betalen en de case was gesloten. een paar weken geleden ging ineens 914 euro van mijn rekening af! ik meteen gebeld, het is een fout. ik het geld teruggeboekt… heb tot die tijd nooit rekeningen gekregen. het is ook op een andere klantnummer en niet op die van mij. ineens afgelopen zaterdag voor het eerst een rekening binnen weervan die hoge bedrag. staat nix vermeld voor wat en waarom. zaterdag gebeld,konden mij niet helpen,vandaag weer gebeld… ze zijn er weer mee bezig. ik ben ten einde raad. hun hebben wat geweigerd… ik weet niet meer wat ik moet doen.

als dit verhaal eens een einde heeft en ik hoop, dat ik wat tegoed krijg. ben er bijna 6mnd mee bezig.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jihi