Klacht: Rekening vergeten, meteen laatste herinnering met 15 dagen oude dagtekening

Yvette60 op 06 januari 2020 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Ik ben een rekening van de mondhygiënist van 24 euro vergeten te betalen. Op zaterdag 4 januari jl. kreeg ik per post een laatste herinnering van Infomedics met dagtekening 20 december 2019. Of ik binnen 5 dagen het bedrag vermeerderd met 24,50 euro incassokosten wilde betalen, anders werd de rekening overgedragen aan de deurwaarder. Een gewone herinnering heb ik niet ontvangen, maar is volgens Infomedics wel verstuurd. De mondhygiënist stuurde mij bericht dat de rekening nog niet naar de deurwaarder ging, maar dat ik nog 10 extra dagen de tijd kreeg om te betalen. Sympathiek natuurlijk, maar toch heb ik Infomedics nog even gebeld, omdat ik het niet ok vind dat ik meteen een laatste herinnering met incassokosten krijg. Het is niet mijn gewoonte om te laat te betalen, maar ik denk dat iedereen wel eens iets vergeet. Dat begrepen ze helemaal, maar die incassokosten konden niet worden gecrediteerd i.v.m. hun protocol. Zij hebben een herinnering gestuurd en als ik die niet heb gehad, daar kunnen ze niets aan doen.

Ik wil de incassokosten gecrediteerd hebben. Ze kunnen mijn betalingsgeschiedenis nakijken, dan zien ze dat ik normaal gesproken wel op tijd betaal.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 06 januari 2020 om 14:31 geantwoord