Klacht: rekening gekregen voor niks

op 17 juni 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

januari 2021 een simkaart aangevraagd.volgens een medewerker zou die er binnen een week moeten zijn,dus niet ik wachten niks, nogmaals bellen,zou weer binnen een week binnen moeten zijn,maar weer niks,ik zei tegen de medewerker na weer een paar weken wachten, ik hoef hm niet meer,en heb hm via een bericht in februari laten annuleren,maar was volgens de medewerker niet mogelijke moest dus binnen 14 dagen vanaf de datum aanvraag, gebeuren,ik zei je kan mij wat,ik hoef hm niet meer,nu na 5 maanden plots een simkaart bij de post,volgens een medewerker kon ik hm opzeggen, mits geactiveerd ,ik dus gedaan,en wat doen ze,ze sturen alsnog een rekening van 18 euro,wtf?schandalig gewoon, ze krijgen geen cent!

Gewenste Oplossing:

niks moeten betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Meiboom, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Mag ik het klantnummer? Groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht rmeiboom1969

1 maand geleden - klantnummer is 1019509826

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 juni 2021 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juni 2021 om 16:12 geantwoord

Er is geen oplossingen gekomen

Reactie van de melder van de klacht rmeiboom1969

1 maand geleden - youfone is niet met een oplossing gekomen

Alle klachten die gemeld zijn door rmeiboom1969