Klacht: Rekening

op 06 juni 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Hallo

Ik zag vorige maand dat er bijna 500 was afgeschreven van oxxio en dat terwijl we net 200 betalen in de maand
Dit was ook de eindafrekening ivm opzeggen
Alleen ik heb nooit de nota ontvangen en had dus geen idee waarvoor ik echt betaalde
Ook omdat er boete bij zit ivm eerder opzeggen dan contract
Ik moet weten de hoogte daarvan ivm dat nieuwe energieleverancier dat betaald
Ik heb contact opgenomen
En kreeg toen een mailtje terug dat het vaker fout gaat met d post en dat ze hierbij hem sturen in de bijlage
Maar helaas zat geen bijlage bij

Dus weer contact opgenomen maar kreeg ze niet te pakken en op mijn mail reageren ze niet meer
Dus heb ik het geld terug laten boeken
Toen kreeg ik meteen een brief dat ik binnen zoveel dagen moet betalen maar helaas heb ik nog geen eindnota ontvangen
Vind dit echt belachelijk
Moet nu terug betalen anders krijg ik er kosten boven op
Ik heb toch recht om te weten waarvoor ik het allemaal betaal
Ik kan zo niets terug krijgen

Vind het asociaal dat ik niets hoor van ze en hoe ze met mensen omgaan

Mvg,esther bottenberg
Rolklaver 187
8265 kt kampen

Ik wil graag mijn eindnota

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 07 juni 2016 om 09:38 geantwoord

Beste mevrouw Bottenberg,

Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Heel spijtig om te lezen dat u, ondanks meerdere toezeggingen, nog steeds de eindnota niet heeft ontvangen. Ik begrijp volledig dat u eerst duidelijkheid wenst en de eindnota wilt bestuderen voordat u betaalt.

Om die reden stuur ik u de eindnota direct toe. Deze ontvangt u op het bij ons bekende mailadres. Als u naar aanleiding van de eindnota vragen heeft, vernemen we dat uiteraard graag.

Excuses dat u uw onvrede via deze website kenbaar moest maken en het niet gelijk goed is gegaan.

Adriaan, Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door Beks27