Klacht: Reisverzekering ref09156193

op 19 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door borstkanker van mijn partner vastgesteld in november operatie december en bestralingen van februari tot einde maart wasmachine mijn partner helaas tot onze grote spijt niet sterk om te kunnen genieten van de geplande midweek in de paasvakantie. Domein de eemhof.
Na de nodige documenten hebben opgestuurd was mijn verbazing dan ook groot toen we vorige week een aangetekende zending ontvingen van een Deurwaarder!
Schaam jullie om ons zo te behandelen na de ellende die wij hebben meegemaakt.
Een simpele herinnering was echt wel voldoende geweest.

Gewenste Oplossing:

Een persoonlijke verontschuldiging
En minimum het verschil terugbetalen van wat mij dienden te betalen voor de annulatieverzekering en die dwaze extra kosten deurwaarder

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cathsan

11 maanden geleden - Mijn partner in mevrouw Catherine Poidevin een heel trouwe betalende klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 augustus 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 augustus 2016 om 14:03 geantwoord

Dit is geen persoonlijke aanpak.

Alle klachten die gemeld zijn door Cathsan