Klacht: Reissom 600 euro goedkoper na boeking

op 07 augustus 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

20 juli jl. hebben wij een reis naar Cuba geboekt via Kras. Twee weken later is dezelfde reis 600 euro goedkoper.

Met alle respect tot de ‘algemene reisvoorwaardes’ en alle andere ‘afspraken’ waarmee wordt ingestemd tijdens het boeken van een reis. Ook is het mij geheel duidelijk dat alles draait om ‘vraag en aanbod’. Maar een verschil van 600 euro resulteert bij mij in onbegrip. Dit grote verschil schaadt mijn vertrouwen in Kras en overweeg om in de toekomst hier niet meer te boeken!

Coulance regeling.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 30 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Boer,

Ik begrijp dat het voor u vervelend is dat de door u geboekte reis op een later moment voor een lagere prijs werd aangeboden. Aanbiedingen hebben vastgestelde voorwaarden zoals een geldigheidsduur en boekdatum en zijn dan ook alleen van toepassing op boekingen die op basis daarvan zijn gemaakt. In veel gevallen komt een aanbieding ook tot stand in overleg met leveranciers zoals luchtvaartmaatschappijen en hotels, die weer dezelfde voorwaarden hanteren voor de betreffende boekingen. De prijzen op onze website kunnen continue veranderen. Afhankelijk van vraag en aanbod passen onze leveranciers, zoals luchtvaartmaatschappijen en hotels, soms dagelijks de prijzen aan. Ook zijn de prijzen van de vliegreizen afhankelijk van de beschikbare stoelklassen met verschillende toeslagen. Op basis van de wijzigingen passen wij ook weer onze prijzen aan waardoor deze continue kunnen fluctueren.

Ik heb gezien dat mijn collega's u alsnog stoelen hebben kunnen aanbieden in een goedkopere klasse waardoor u een gedeelte van de kosten heeft teruggekregen. Ik hoop dat wij u hiermee toch enigszins tegemoet hebben kunnen komen waardoor u nu van een mooie reis kunt genieten.

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door Mikeyb84