Klacht: Reis naar bloemencorso Zundert

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buschauffeur
Was zeer onvriendelijk als je een vraag stelde ik weet niet hoe de buschauffeur heet maar hij reed in een extra lange bus om ongeveer 12:30 naar Zundert

Toen moesten wij alle mensen te vroeg uit de bus dus moesten vrij lang lopen om naar de bloemencorso te gaan er waren mensen bij die moeilijk te been waren toen reed hij ons voorbij om bij rondtolde terug te gaan waar wij ook hadden uit kunnen stappen dus zeer onbehoorlijk meer mensen waren terleurgesteld .Dat ie geen goede reclame voor Arriva .
Ik hoop dat U de Buschauffeur die ons reed er op aan spreekt

I

Als dit niet meer voor komt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Cees, Wat jammer om te horen dat je geen prettige ervaring met de busreis naar het bloemencorso hebt gehad! Om je klacht intern door te kunnen zetten, zou ik graag meer informatie van je ontvangen. Zou je me kunnen vertellen met welke buslijn je naar het bloemencorso bent gereisd, en hoe laat je bij welke halte bent ingestapt? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:22 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK
Webcareteam Arriva