Klacht: Reis naar bloemencorso Zundert

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Buschauffeur
Was zeer onvriendelijk als je een vraag stelde ik weet niet hoe de buschauffeur heet maar hij reed in een extra lange bus om ongeveer 12:30 naar Zundert

Toen moesten wij alle mensen te vroeg uit de bus dus moesten vrij lang lopen om naar de bloemencorso te gaan er waren mensen bij die moeilijk te been waren toen reed hij ons voorbij om bij rondtolde terug te gaan waar wij ook hadden uit kunnen stappen dus zeer onbehoorlijk meer mensen waren terleurgesteld .Dat ie geen goede reclame voor Arriva .
Ik hoop dat U de Buschauffeur die ons reed er op aan spreekt

I

Gewenste Oplossing:

Als dit niet meer voor komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Cees, Wat jammer om te horen dat je geen prettige ervaring met de busreis naar het bloemencorso hebt gehad! Om je klacht intern door te kunnen zetten, zou ik graag meer informatie van je ontvangen. Zou je me kunnen vertellen met welke buslijn je naar het bloemencorso bent gereisd, en hoe laat je bij welke halte bent ingestapt? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kiske48@live.nl