Klacht: Reis naar Bali

op 06 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb samen met mijn vriend een retour vlucht geboekt naar Bali, via BudgetAir met luchtmaatschappij Emirates. Emirates hanteert een corona beleid dat het mogelijk maakt om je vlucht kosteloos om te boeken naar volgend jaar en hier willen wij gebruik van maken, maar Emirates verwijst ons naar BA terwijl BA ons weer via een automatische reactie verwijst naar de luchtmaatschappij. BA reageert maar niet op mails.. bovendien is 1 vlucht van bali naar Singapore ineens verdwenen (we hebben 2 overstappen zowel heen als terug in singapore en dubai) en Emirates zegt dat BA hier meer van weet maar we krijgen geen informatie.. erg teleurgesteld en raad boeken met BA NIET aan op deze manier.. boekingsnummer is BA-6799010

Het indienen van de aanvraag bij Emirates om de vlucht te verzetten naar volgend jaar volgens het beleid wat Emirates hanteert vanwege corona en gewoon een fatsoenlijke communicatie. Plus informatie over de vlucht die ineens weg is uit het schema, wat is hiermee gebeurd?!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 16:24 geantwoord

Beste Laura,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Tien dagen geleden is er een bericht verzonden met informatie over het wijzigen van het ticket. Wanneer je een datum aan ons doorgeeft kunnen we de mogelijkheden voor je bekijken. Ik wil je vragen terug te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen.

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 17:16 geantwoord

Allereerst heel erg bedankt voor de reactie!

Echter, heb ik helemaal geen mail hierover ontvangen.. En wijzingen via de site van BudgetAir kan slechts tot volgend jaar mei, terwijl wij dezelfde datums willen alleen dan in 2021 (9 augustus 2021 en terug 25 augustus)

Alle klachten die gemeld zijn door Laura_ Emirates