Klacht: Reis ineens € 200,- duurder

op 04 juli 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Op donderdag 29 juni hebben mijn wij een 6 daagse cruise geboekt bij Kras voor het bedrag van € 379,- pp. voor een 6-daagse Costa cruise. op 21 november 2017 naar de Westelijke Middellandse Zee, inclusief vliegreis per KLM naar Barcelona en retour via Milaan. Wij kregen een bericht van Kras dat de geboekte hut IC niet beschikbaar was en dat wij € 100,- pp konden bij betalen OF de reis annuleren. In het laatste geval konden wij nog onze aanbetaling terug krijgen. Wij vinden dit voorbarig en acceptabel. Wellicht kunnen we bijv. als Costa Perla clubcard members een gratis upgrade krijgen of komt er later een hut vrij. Het onmiddellijk vragen om € 200,- extra stuit ons als trouwe Kras reizigers tegen de borst. Er moet een andere oplossing komen.
Kras Boekingsnummer: 2994821

Wij zijn tevreden als wij deze cruise kunnen doen voor de afgesproken prijs. Kras kan zich op diverse manieren inzetten om dit resultaat te realiseren, in plaats van extra geld te vragen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 05 juli 2017 om 09:24 geantwoord